17.6.12

Letters to Juliet

Ahoj, omlouvám se za dlouhé pauzy mezi články, ale opravdu nemám moc času na blog, což se ovšem o prázdninách, doufám, změní.
Dnes jen v rychlosti bych vám chtěla dát tip na film, který jsem si pustila v pátek a líbil se mi. Jmenuje se Letters to Juliet/ Dopisy pro Julii romatický/drama/komedie. Hraje tam Amanda Seyfried, kterou jste mohli vidět například ve filmu Dear John/Milý Johne, to si taky pusťte. Více o filmu si přečtěte TADY. Napište mi do komentářů, pokud se na film podíváte,jak se vám líbí, nebo mi můžete poradit další film. Pokud budete chtít, můžu sem dát seznam mých oblíbených filmů. Mějte se hezky a užívejte si krásného, letního počasí :))


1 comment:

  1. Už jsem tenhle film viděla, protože Amandu Seyfried mám strašně ráda, od doby co jsem s ní viděla film Mamma Mia a je úžasný :) A ten seznam tvých oblíbených filmů sem určitě dej :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete